Sunday, December 11, 2011

KELAS SULAMAN BENANG DAN MANIK..


    Kelas ni diadakan di kolej komuniti hulu langat...memang jauh tapi bila saya fikirkan saya sukakan cabaran..saya sendri mencabar diri sendiri untuk melakukannya..kadg2 kita perlukan cabaran bagi memeriahkan hidup..hehehe..Memanglah saya ni biasa mengajar, tp lainlah mengajar budak (teori) ngan ngajar praktikal..Tapi mr. hubby banyak memberi semangat agar saya melakukannya..dan sanggup nak hantar nanti, walaupun saya tahu dia penat sb baru jer balik dari cameron highland..
    Alhamdulillah selama 2 hari segalanya berjalan lancar, dan saya mula yakin untuk melakukan kelas pada lain waktu...semoga pn.iza sudi panggil saya lagi...hehe..Nilah antara hasil yang telah diajar kepada merka...rasa seronok sangat...sb dapat kongsi ilmu walaupun pada mulanya ramai yang tak berapa minat tapi akhirnya tersenyum keriangan sebab dapat menghasilkan satu tudung yang cantik...
    Akhirnya terima kasih  semua

No comments:

Post a Comment